منو اصلی
شرکت آرد روشن یزد - مشروح خبر :: محرم ، ماه حزن انگیز عزای حسینی ، تسلیت باد .

 

 

محرم ، ماه حزن انگیز عزای حسینی ، تسلیت باد .

فرا رسیدن ماه محرم و یادآور شهادت سالار آزادگان جهان ، امام حسین (ع) و هفتاد و دو یار وفا دار و رهروی بیدارش را محزون به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) ، همه شیعیان عالم ، عاشقان اهل بیت (ع) و مریدان آن حضرت ، تسلیت و تعزیت عرض می نماییم .  

 

 

 

 

 

 

محرم ، زیباترین نگار خانه در قلبِ هستی است که زمین و آسمان ، ملک و ملکوت ، عرش و فرش را شگفت زده کرده است . محرم ، ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد .

ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد ، تا شور و شعور عاشورایی ، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود .

باشد که با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسیر سعادت و کمال گام برداریم و نمونه ی شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم و به تأسی از شهداء و ایثارگران و جمله رهروان راستین نهضت حسینی ، از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره جوییم و امید آن که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت ، مورد قبول درگاه ایزد منان واقع گردد .

شمیم عاطفه در کوچه ها رها شده است
دوباره هر شب من ، رنگ کربلا شده است

وزیده در همه جا عطر سیب حضرت عشق
قسم به ساحت گریه ، قسم به ساحت عشق

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران
Designed in Narvan | Developed and support by Diba Group | Powered by DCMS 3.2
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
Designed in
Narvan
|   پیاده سازی و پشتیبانی: گروه ديبا  |
Powered by DCMS 3.2