منو اصلی
شرکت آرد روشن یزد - مشروح خبر :: مصیبت جان باختن تعدادی از هموطنان ایرانی در سانحه هواپیمای اوکراین تسلیت باد .

 

 

مصیبت جان باختن تعدادی از هموطنان ایرانی در سانحه هواپیمای اوکراین تسلیت باد .

با خاطری آزرده و اندوهی فراوان ، درگذشت جمعی از هموطنان عزیز در سانحه هواپیمای اوکراین را به خانواده های داغدار ایشان و ملت ایران تسلیت عرض می نماییم .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صبح امروز چهارشنبه ، 18/دی/1398 یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به هواپیمایی اوکراین به شماره پرواز 752 با 176 نفر سرنشین ( 167 نفر مسافر شامل 70 مرد ، 81 زن ، 15 کودک ، یک نوزاد و 9 خدمة پروازی شامل 3 خلبان و 6 مهماندار ) که از تهران عازم کی یف ( پایتخت اوکراین ) بود ، در آسمان تهران مورد سانحه قرار گرفت و در این فاجعه دلخراش تمامی مسافران و خدمة پروازی جان خود را از دست دادند .

آه از غمی که تازه شود به غمی دگر

جز همدلی نباشدمان مرهمی دگر 

    در هنگامه ای از هجوم خاطرات سوزناک با تکرار در تکرار تلخی های چندین سالة دی ماه ، سانحه دردناک سقوط هواپیمای اوکراین و جان باختن تمامی مسافران و خدمة آن چه بسیار به تلخی های این روز های ایران افزود و نشان داد که پرواز همیشه آرزو نیست ، گاهی حسرتی است که داغ خاطرش هرگز زدودنی نخواهد بود .

    بار دیگر با افسوس و اندوه فراوان ، در سوگ جان باختن مسافران و خدمة هواپیمای اوکراینی به ویژه هوطنان عزیز و نخبگان عالی رتبه کشورمان ، این سانحه اسفناک را به خانواده های سوگوار ، جامعة علمی و مردم ایران عزیز تسلیت عرض می نماییم .

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران
Designed in Narvan | Developed and support by Diba Group | Powered by DCMS 3.2
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
Designed in
Narvan
|   پیاده سازی و پشتیبانی: گروه ديبا  |
Powered by DCMS 3.2