منو اصلی
شرکت آرد روشن یزد - مشروح خبر :: بازدید سفیر محترم جمهوری کره جنوبی و نماینده برنامه جهانی غذا از شرکت آرد روشن یزد

 

 

بازدید سفیر محترم جمهوری کره جنوبی و نماینده برنامه جهانی غذا از شرکت آرد روشن یزد

در جریان سفر آقای سونگ هو کیم ( سفیر محترم جمهوری کره جنوبی ) و خانم گرامی ( نماینده محترم برنامه جهانی غذا در ایران ) و هیئت های همراه به استان یزد ، شرکت آرد روشن یزد مورد بازدید ایشان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی از جمله آقای زارع زاده قرار گرفت .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه، شرکت آرد روشن یزد در جریان سفر یک روزة سفیر محترم جمهوری کره جنوبی و نماینده برنامه جهانی غذا و هیئت های همراه به استان یزد، به همراهی جمعی از مدیران و مسئولین استانی مورد  بازدید قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

این بازدید با ورود ایشان به کارخانة آرد روشن یزد که با استقبال رسمی از سوی مدیران و کارکنان مجموعه آرد روشن یزد انجام گردید ، بلا فاصله در جریان قرار گرفت. در این بازدید از ساختمان تولید، تجهیزات و فناوری ها دیدن به عمل آمد که آشنایی با فرآیند تولید و نحوة بسته بندی و بارگیری محصول را در پی داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در حین بازدید آقای سونگ هو کیم ( سفیر محترم جمهوری کره جنوبی ) از پیشرفته بودن صنعت آرد در ایران به ویژه در این کارخانه ابراز حیرت نمود و در ادامه ، خانم گرامی ( نماینده محترم برنامه جهانی غذا در ایران ) نیز ضمن اعلام خرسندی از وضعیت بی نظیر تولید در این کارخانه در حالی که آن را مایة مباهات خود دانست ، از توجه ویژة مدیران و کارکنان شرکت در تولید آرد کیفی و بهداشتی که مطابق و حتی فراتر از اصول و استاندارد ها برای مصرف کنندگان می باشد، سپاس و قدردانی خود را ابراز داشت.

و در آخر پس از دیداری دوستانه، این بازدید پایان یافت و ایشان از سوی مدیران و کارکنان شرکت ، به صورت رسمی بدرقه گردیدند.  

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران
Designed in Narvan | Developed and support by Diba Group | Powered by DCMS 3.2
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آرد روشن یزد می باشد.
Designed in
Narvan
|   پیاده سازی و پشتیبانی: گروه ديبا  |
Powered by DCMS 3.2